Šťastný Nový rok 2022

Je posledný deň v roku 2021 a ja som si uvedomila, ako to rýchlo beží a uteká a ani sa nenazdáme a máme tu nové zajtrajšky. Celý tento rok 2021 som sa snažila posunúť niekam k lepšiemu smerovaniu môjho života, vystúpiť so stereotypu a žiť život, ktorý ma bude napĺňať.

Ako vieme, nejde to z dňa na deň a nešlo to ani u mňa, ALE začala som pre to niečo robiť, aby som sa posúvala a posúvala každý deň malými krokmi. Čo je super, pretože ONY – tie malé kroky vás pomaličky privedú tam, kam chcete ísť , alebo kde chcete byť.

Je to zvláštne, človek bilancuje – premýšľa, ako sa mať lepšie a žiť hodnotnejší život, zarábať viac peňazí, viac cestovať, jesť lepšie jedlo, kúpiť si, na čo má práve chuť —– a došla som k záveru, že ak nebudem aspoň trocha riskovať a nevystúpim so svojej komfortnej zóny – nikam sa nedopracujem.

A tak, napríklad, som obnovila tento môj zabudnutý web a priviedla ho k životu, aby som svojimi postrehmi a myšlienkami vám priniesla to, čo zaujíma mňa, čo ma napĺňa, čo mi dáva zmysel – a ak to niekoho osloví, pomôže, posunie —— má to nejaký zmysel.

Je posledný deň v roku 2021 a neviem, ako vy, ale ja si dávam NOVÉ vízie, predsavzatia, plány – čo by som si chcela splniť a dokázať v tom NOVOM roku 2022. Pracovať na tom každý deň, týždeň, mesiac a na konci roka budem bilancovať – čo sa mi podarilo, čo nie, čo treba vylepšiť alebo obnoviť.

Treba mať SNY a ísť si za nimi. K tým snom si vypracujte jednoduchý plán a krok po kroku na tom pracujete každý deň. Uvidíte, kam vás to povedie. Rozhodne nebudete tam, kde ste teraz. A ja by som nedokázala žiť bez snov.

Pred pár dňami som sa stretla s kamoškami, s ktorými sa vidíme len raz za čas, pretože nebývame na rovnakom mieste. Potešilo ma to, a vždy keď som s nimi, tak mám pocit, že čas uteká tak rýchlo. Preberali sme rôzne veci a medzi rečou jedna z nich utrúsila takú malú nepatrnú vetu: ” Keby si sa tomu venovala viac, bola by si v tom úspešná.” V tej sekunde ma to “treslo” rovno do hlavy, ako keby sa zastavil čas a potom sa to znova spustilo, pretože sme rozoberali všeličo možné.

Prečo o tom píšem? Nedokážem na tú vetu zabudnúť. A je až paradoxne smiešne, že ľudia z vášho okolia vidia veci inak ako Vy. Dostala ma a ja idem robiť Nové zmeny v mojom živote. A kedy ak nie teraz. Keď začína Nový rok, nové začiatky, nové plány. Tu a Teraz treba robiť nové zmeny a hlavne ich napĺňať.

Takže priatelia, nech ste kde ste, s kým ste, ako ste —- skočte rovno do toho a pracujte na tom. Verte si a žite svoj sen.

ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2022

Pridaj komentár