Nový web

Konečne som sa k niečomu reálnemu posunula a vytvorila som nový web, kde mám aj Blog. Celý web a blog je o mne a o “Móde” a o “cestovaní” – niečo podobné, ale trocha lepšie, ako je tento. Niektoré veci treba ešte dotiahnúť do zdárneho konca, ale všetko začína naberať nejakú podobu. Postupne sa budem viac orientovať na nový web a odtiaľto sa budem sťahovať tam.

Nájdete tam aj nové veci, ako eBook, ktorý som len včera dokončila a za pár dní ho nahodím na web. Tak isto som obnovila a trocha prerobila pracovnú stránku na FB môžete sa pozrieť TU. Tam prezentujem svoju tvorbu – ručná maľba a výšivka v podobe sukní a mikín a môžete si tam pozrieť aj staršie dielka.

A tak isto som vytvorila Funpage – uzatvorenú skupinu ľudí, ktorý si môžu medzi sebou vymieňať názory navzájom si radiť a podporovať v oblasti “Módy” – nákupov a obliekania sa. Môžete ju nájsť pod názvom – Vlastný “Módny” Svet – VMS. Tak ak by mal niekto záujem, môžete sa prihlásiť o schválenie do skupiny.

Takže, teším na VÁS, príďte sa pozrieť, nabrať inšpirácie a spoznať nových ľudí.

Majte krásny deň a Tvorte si svoj Vlastný Módny Svet.

Pridaj komentár